Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Andere belangrijke titels Ook de andere titels in je pagina zijn belangrijk. Dit zijn dan titels van alinea’s, die we ook wel tussenkopjes noemen. Deze zijn minstens zo belangrijk voor je pagina als de H1. Niet zozeer omdat daar het beste op gescoord wordt, maar dit zijn de titels die je tekst leesbaar maken en structuur geven aan je pagina.
De titels die iets minder belangrijk zijn dan je H1, dat zijn de H2’s. Daar kun je er wel meer van hebben. Die geef je dus de H2 tag mee. Ook titels die nog iets minder belangrijk zijn krijgen tags, bijvoorbeeld H3, H4, H5 of H6. Meestal gaat men in een tekst niet verder dan H3, maar het kan voorkomen dat je wat meer subonderwerpen binnen een alinea hebt.
Tips voor H1 tag Zoals eerder gezegd is het belangrijk dat je per pagina een unieke H1 tag hebt. Als jij al je pagina’s dezelfde titels geeft, denkt Google dat je allemaal dezelfde pagina’s op je website hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zorg ervoor dat je het belangrijke zoekwoord (vooraan) in de H1 zet, en dat deze pakkend en uitnodigend geschreven is. Click Through Rate verhogen met deze tips.
Afbeeldingen Google is blind; de zoekmachine kan immers geen afbeeldingen zien. Toch worden afbeeldingen per zoekopdracht op relevantie geïndexeerd - Hoe kom ik op pagina 1 van Google?. Het is dus goed om ook afbeeldingen die je op je website hebt staan te optimaliseren voor zoekmachines. Het doel van optimalisatie van afbeeldingen Veel mensen zoeken met de tool Google Afbeeldingen.
Dit trekt meer aandacht van bezoekers. Het is natuurlijk mooi als de afbeeldingen die je gebruikt op jouw website ook bovenaan in Google komen. Zo klikken mensen sneller door naar jouw website. Als je afbeeldingen optimaliseert, wordt direct de hele website beter geoptimaliseerd. Afbeeldingen zoekmachine optimalisatie heeft dus verschillende voordelen.
Dit kan op de Google Afbeeldingen pagina, maar soms ook op de ‘gewone’ zoekpagina (‘Universal Search’), waar ook afbeeldingen kunnen staan. Vijf punten waar je op kan letten om afbeeldingen te optimaliseren: De naam van de afbeelding waaronder deze is opgeslagen moet relevant zijn. Click Through Rate verhogen met deze 5 tips. Als het om een afbeelding van een blauwe Opel Corsa gaat, noem de afbeelding dan bijvoorbeeld ook ‘opel-corsa-blauw.
De alternatieve tekst (ook wel alt-tekst) is een korte beschrijving van de afbeelding. Dit zie je als je er met de muis over heen gaat. Verwerk er in ieder geval een zoekwoord in en gebruik ongeveer 40 tekens. Dit spreekt eigenlijk voor zich. Zorg ervoor dat de afbeelding op een relevante pagina staat.
Een caption is een omschrijving bij de afbeelding op de pagina. Zorg er voor dat deze ook relevant is. Dit is nauw verwant met nummer 3. Google vindt het belangrijk dat een plaatje snel laadt, maar ook niet te klein is. Kies daarom voor een afbeelding van minimaal 250 x 300 pixels.
Kies daarom voor de meestvoorkomende typen, zoals . jpeg, . bmp, . png of . gif. Map- en bestandsnamen Tenslotte hebben we nog de zogenaamde map- en bestandsnamen. Bekijk het onderstaande voorbeeld maar eens: kgom. nl/zoekmachine-optimalisatie/hoger-in-google. html In het bovenstaande voorbeeld is “zoekmachine-optimalisatie” de mapnaam en hoger-in-google. html de bestandsnaam - Hoe verhoog je de CTR in Google?.
Daarnaast is het ook belangrijk dat je probeert om niet te diep te gaan. Oftewel, om niet teveel mappen en submappen te gebruiken. Over het algemeen geldt, des te dichter bij de root (het hoofddomein) des te beter. Streepje of underscore in de URL? Het blijft een vraag waar veel webmasters mee worstelen (CTR verhogen van je website binnen Google).
Een zorgt ervoor dat woorden . Oftewel: blauwe-auto wordt gescheiden in “blauwe” en “auto” en ; Een zorgt ervoor dat woorden . Oftewel: blauwe_auto wordt als (“blauweauto”); Toch maakt het verschil. Waarom? Bekijk de .; Wanneer je een nieuwe website maakt: gebruik in de URL om woorden te scheiden! Wanneer je een bestaande website helemaal moet ombouwen is het advies van Matt om dit . Click Through Rate (CTR) verhogen van je advertenties.
Pijler 3: Populariteit Tenslotte is er nog de laatste belangrijke pijler, en tevens ook de meest lastige: populair worden met je website/merk. Google heeft namelijk een voorkeur voor websites die populair zijn. Oftewel, voor websites die ook echt een merk zijn/hebben. Dit betekent dus dat je ervoor moet zorgen dat jouw website zoveel mogelijk kwaliteitsvolle links ontvangt hoger te scoren in Google.
Want iedereen weet inmiddels, des te meer links je website ontvangt, des te hoger je scoort in Google. In de echte SEO-wereld ligt het veel genuanceerder (Wat is CTR?). Want kwaliteit gaat boven kwantiteit. En links op zichzelf krijgen is geen doel. Ook geen middel trouwens. Het is een gevolg. Het gevolg van écht iets goeds te vertellen hebben op je website (of bedrijfsblog).
Of een handige infographic. Maar met alleen goede content kom je er niet. Je zult ook gezien moeten worden door influencers binnen jouw markt. Want pas wanneer zij jouw content gaan delen, gaat het balletje echt rollen. En gezien worden door deze influencers doe je heel eenvoudig door naar hun content te linken! Een roepende (specialist) in de woestijn Elke SEO-er of online marketeer zal je leren dat om hoog te scoren in Google je kwaliteitsvolle content moet publiceren.
Hij kan zo hard roepen als hij wil, niemand zal hem horen. Goede content is dus voorwaarde #1. Op de voet gevolgd door voorwaarde #2: gezien worden door de juiste mensen! Degene met bereik die bepalen. Bereik degene met bereik! Bereik degene met bereik. Korter kan ik het niet omschrijven. Hoe verhoog je de CTR van organische zoekresultaten?.
Wat je namelijk wil is dat degene die veel mensen binnen jouw doelgroep kan bereiken uiteindelijk jouw content gaat delen. Oftewel, je moet proberen om degene die al een groot bereik binnen jouw doelgroep hebben weten te bereiken. 10x het woord bereik in één alinea. Het mag dus wel duidelijk zijn.
Stappenplan om influencers binnen jouw markt te vinden én te overtuigen om jouw content te delen! Hieronder het korte 3 stappenplan: Stap 1: Vind influencers Allereerst zullen we de influencers binnen onze markt moeten vinden. Met de hedendaagse tools is dat gelukkig erg eenvoudig. We sommen een aantal mogelijkheden op: : door zoekwoorden gerelateerd aan jouw markt te gebruiken in Google krijg je een overzicht van websites die al goed scoren.
: zoek op Linked, In (groepen), Twitter en Facebook op voor jouw markt relevante zoekwoorden en bekijk welke mensen en bedrijven hier veel en inhoudelijk over posten. Bekijk vervolgens of deze persoon ook veel bereik heeft en je hebt weer een influencer gevonden. Vergeet ook You, Tube en de vloggers niet.
Een vooraanstaand blog plaats alleen relevante en interessante content en is daarmee al een beïnvloeder op zich. Vaak zijn hier ook influencers actief aanwezig waar je mee in contact kunt treden. bekijk de lijst van sprekers op relevante events voor jouw doelgroep. Dit zijn ook vaak personen die zeer actief zijn in het delen van content en hun eigen mening daarover.
Maar wist je dat mensen met een grote mond vaak ook een nog groter ego hebben? In deze moet je grote mond overigens niet als negatief zien: ik bedoel hem hier als iemand die ergens een duidelijk mening over heeft én deze ook verkondigt. Click Through Rate verhogen met deze tips. Dit zijn vaak de influencers binnen een bepaalde markt.
Het feit dat deze mensen meestal een groot ego hebben kunnen we gebruiken voor meer links naar onze website. Grote ego’s zijn vaak ook makkelijk te strelen. En dit “strelen” doen we in de vorm van hen vernoemen in onze content. Dit kan zijn door te linken naar hun artikel of website of door ze te quoten.
Al moet je dan natuurlijk wel sterk in je schoenen staan, want zo iemand kan met zijn bereik ook een negatieve impact op je business hebben. Ik verkies dus altijd strelen boven provoceren. Overigens staat of valt deze tactiek met het maken van goede content. Want je kunt natuurlijk iemands ego wel strelen, uiteindelijk doe je dat alleen om op te vallen.
Niet door het feit dat je zijn ego hebt proberen te strelen… Helaas kun je er niet vanuit gaan dat deze influencers ook daadwerkelijk “zien” dat jij naar ze hebt gelinkt of dat je ze hebt vernoemd. Sterker nog, de kans is zelfs erg klein. Je kunt dan wachten tot je een ons weegt, maar je zult niet vernoemd worden (Click Through Rate verhogen).
More from B2B bedrijven Eindhoven, Online kopen Eindhoven
Table of Contents
Latest Posts
Export Auto Sales
Mobilhome Huren Rijbewijs B
Elektrische Auto Verkopen
All Categories
Navigation
Latest Posts
Export Auto Sales
Mobilhome Huren Rijbewijs B
Elektrische Auto Verkopen