Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Wil je video gebruiken op een webpagina? Plaats de video dan bij voorkeur op Youtube. Youtube is van Google en je kunt de video insluiten op jouw eigen website (Je Click True Rate Verhogen met Boost Your CTR 2022?). Maak een nuttige site, met veel informatie, en schrijf pagina’s die jouw antwoord op de vragen duidelijk en nauwkeurig te beschrijven.
Deze zg. alternatieve tekst, is zichtbaar als de afbeelding niet geladen kan worden en wordt ook uitgesproken door software die doven of slechthorenden gebruiken. Daarnaast gebruikt de zoekmachine de tekst om te bepalen waar de afbeelding over gaat. Gebruik trefwoorden (zoekwoorden) om beschrijvende, mensvriendelijke URL’s te creëren. Bedrieg je bezoekers én Google NIET door verschillende inhoud te presenteren (bijvoorbeeld door naast de site andere mappen met ‘landingspagina’s’ te plaatsen of door plaatjes populaire namen te geven die niets te maken hebben met hetgeen op de afbeelding staat… etc etc) Dit wordt aangeduid als cloaking (Wat is een CTR? (Click-Through-Rate)).
Dit is ook aan te raden als je een blogbericht wenst te verwijderen. De Yoast-plugin kan je hierbij helpen. Voorbeeld (zie plaatje):Omdat mijn blog over het aanleveren van fotomateriaal voor je website of printwerk ook op de site van een klant is geplaatst, heb ik de URL van de originele blog -m.
Wie alleen al op het woordje ‘Kahlo’ zoekt, treft duizenden zoekresultaten die over deze kunstenares gaan. De concurrentie is gigantisch. Maar omdat je een bedrijfsnaam ook weer niet zo gauw verandert, heb ik een paar jaar geleden besloten de domeinnaam te veranderen van kahlo. Het beïnvloeden van de Click-Through-Rate (CTR). nl naar kahlowebsites. nl-zie uitleg over Longtail zoektermen hieronder De naam kahlo.
Als mens zou je dit kunnen beschrijven als “een mooie afbeelding van een vrouwelijk naakt, realistisch geschilderd”. Een zoekmachine kan dit echter niet en heeft behoefte aan wat meer –technische- uitleg. Dit kan door bijvoorbeeld beschrijvende termen in de naam van het plaatje op te nemen - CTR Verhogen met 50%. Ofwel schilderij-vrouwelijk-naakt. jpg i.
DC12435987. jpg. En een toe te voegen waarin het plaatje wordt beschreven. Bovenstaand voorbeeld zorgt voor een dilemma, omdat de menselijke bezoeker vaak liever mooie afbeeldingen ziet dan veel tekst (CTR verhogen Click Through Rate). Voor een robot is het precies andersom! Probeer dus toch om een schilderij of een product in een webwinkel zo goed mogelijk te beschrijven.
Bijvoorbeeld: In de titel (en URL) in de description, ofwel Meta-omschrijving** het eerste woord van de tekst, in een subkop, in de opsomming, vetgedrukt in de tekst. In de namen van je afbeeldingen. **Dit kun je het beste doen met de plugin van Yoast! Zie plaatje. Ook afbeeldingen die je gebruikt, kun je het best een andere naam geven -met zoekwoord- voordat je ze in je artikel plaatst.
Keywords zijn nog steeds belangrijk (Hoe maximaliseer je de Click Through Rate vanuit Google). Maar overdrijf niet. Keyword (ofwel sleutelwoord ofwel zoekterm) onderzoek is een van de meest belangrijke, waardevolle en hoog rendement activiteiten op het gebied van search marketing. Door te speuren naar de juiste keywords leer je niet alleen om de juiste woorden in de juiste zinnen te zetten***, je komt zo ook veel meer te weten over jouw klanten.
Dit betekent dat teksten die vol staan met zoekwoorden, niet per definitie makkelijk te behappen zijn door de lezer (Click through rate verhogen met deze tips). Daarnaast loop je het grote risico dat Google deze aanpak gaat zien als misbruik, met alle gevolgen van dien. Om de waarde van een zoekwoord te begrijpen, moeten we onze eigen website begrijpen.
q. verkopen? En zo ja, zijn er dan wellicht meer woorden nodig? Zie uitleg ‘longtail zoekterm’ hieronder. Hoe kom je hoger in Google zoekresultaten?. Als zoekers dit woord gebruiken en op jouw site terecht komen: vinden ze dan ook wat ze zoeken? Zullen ze blij zijn met wat ze vinden ? Zal zo’n bezoek resulteren in aankoop of andere organisatiedoelen ? Indien het antwoord op al deze vragen een duidelijk “Ja!” is, dan heb je een goed zoekwoord.
Staan er namen bij tegen wie het moeilijk concurreren is? Zo weet ik dat ik met deze blog niet gauw bovenaan zal staan in Google. De concurrentie op een zoekterm als SEO is te groot. Maar zoals gezegd, schrijf ik niet alleen voor Google. Ik wil ook mijn klanten helpen.
Maak een test campagne op Google Adwords pagina en maak gebruik van de zoekwoordenplanner bij de Hulpprogramma’s. In het verhaal hierboven heb ik het voornamelijk over ‘shorttail’ zoekwoorden, waarbij de concurrentie vaak erg hoog is - Hoe hoog scoren in Google?. De laatste jaren wordt er steeds vaker gezocht op longtail keywords. Wat zijn longtail zoektermen? SHORTTAIL:Als je op zoek bent naar een betrouwbare homeopathische online dokter, en je alleen het woordje ‘dokter’ typt in de zoekbalk dan kun je op je vingers natellen dat het aantal niet relevante zoekresultaten gigantisch is.
Dat wil zeggen dat als veel andere (betrouwbare) sites naar jou verwijzen m. CTR verhogen van je website binnen Google. b.v. een link, jouw content eerder gevonden wordt en een hogere positie behaalt in de zoekresultaten. Door middel van links kunnen zoekmachines niet alleen de populariteit van een website analyseren maar ook zaken als vertrouwen, mate van spam, en gezag.
Welke invloed kunnen (welke) links hebben op de ranking? Bijvoorbeeld:op jouw site verkoop je herenkleding. Een link naar jouw site op de site van een bekend mode-ontwerper, zal veel meer waarde hebben dan een link op een website over rolschaatsen. Links op vertrouwde domeinen zoals universiteiten, websites van de overheid en non-profit dragen bij aan een hogere ranking.
Denk goed na voordat je zelf een link plaatst naar een ander site. Wordt er veel naar jouw site gelinkt? Stop dan niet met linkbuilding. Ook de ‘versheid’ van een link wordt beoordeeld. Geen nieuwe links, betekent dat een site zakt in de ranking. Laat sociale diensten zoals Facebook en Twitter niet links liggen! Hoewel zoekmachines anders omgaan met sociaal gedeelde koppelingen, worden ze wel opgemerkt.
Links die geplaatst worden door webmasters die graag willen linken (verwijzen) naar jouw content of bedrijf. Dit vereist geen specifieke actie van de SEO. Wel blijft het creëren van waardig materiaal (boeiende content!) belangrijk. Daardoor vergroot je de kans op meer ‘natuurlijke’ links. De SEO kan andere webeigenaren benaderen om een link te plaatsen naar de eigen site.
Honderdduizenden websites bieden elke bezoeker de mogelijkheid om links te plaatsen in een forum, bij het commentaar op een blog of gebruikersprofiel. Dit soort links kunnen echter beschouwd worden als spam, dus overdrijf het niet. Dit kan in de vorm van een tekstlink, banner of m. b.v. een plaatje. Let OP: Zorg ervoor dat de link SEO-geoptimaliseerd is.
Table of Contents
Latest Posts
Export Auto Sales
Mobilhome Huren Rijbewijs B
Elektrische Auto Verkopen
All Categories
Navigation
Latest Posts
Export Auto Sales
Mobilhome Huren Rijbewijs B
Elektrische Auto Verkopen