Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Doe af en toe iets extra’s voor de mensen op je mailinglist Organiseer eens een exclusieve korting of actie speciaal voor je nieuwsbrieflezers. Zorg ervoor dat zij zich gewaardeerd voelen en dat ze een streepje voor hebben op de rest. Daarnaast zorgt dit natuurlijk voor extra bezoekers naar je webshop en extra omzet - Click through rate verhogen?.
Blijf testen! Wat voor de gemiddelde webwinkelier werkt hoeft niet ook voor jou te werken. Daarom is de allerbelangrijkste tip die ik je kan geven om alles wat je doet te testen. Probeer verschillende onderwerpregels en kijk bij welk type zin de openingsrate en doorklikpercentage naar je webwinkel het hoogst zijn.
Zorgt een nieuwsbrief met de focus op aanbiedingen voor doorkliks of is er juist behoefte aan wat meer informatie en tips? Stop met wat niet werkt en ga door met wat wel werkt Gratis publiciteit voor je webwinkel. Wie wil dat nou niet? Het versturen van een persbericht is een relatief eenvoudige en goedkope manier om je webwinkel onder de aandacht te brengen van het grote publiek (Wat is click through rate?).
Verstuur alleen een persbericht als je ook daadwerkelijk iets nieuws te melden hebt Over de ‘aanbieding van de week’ hoef je geen persbericht uit te sturen. Maar bijvoorbeeld wel als je je collectie hebt uitgebreid of wanneer je als enige webwinkel in Nederland een bepaald product of merk verkoopt - Hoger in Google komen, hoe doe je dat? (CTR verhogen). Houd maximaal 1 A4 aan voor je persbericht.
25. Bepaal naar welke media je het persbericht gaat verzenden Richt je je op landelijke of lokale media (radio, tv, kranten), (vak)tijdschriften of juist op online media? Stem de inhoud van je bericht hier op af en houd er rekening mee dat redacties vaak enkele maanden vooruit werken. 26. Ga samenwerkingen aan met bloggers en influencers uit jouw branche Zij hebben vaak een groot bereik.
Sommige bloggers schrijven in ruil voor gratis producten een mooi stuk over jouw webwinkel, anderen willen daarvoor betaald worden - CTR (doorklikratio voor klikken op links). Wees kritisch met welke bloggers je wel of niet een samenwerking aan gaat. Informeer naar de doelgroep en het bereik (aantal bezoekers op de website en aantal volgers op social media).
Deze zijn steeds belangrijker geworden en de organische (gratis vermeldingen) worden steeds meer naar beneden gedrukt. Adverteren in Google is met name interessant voor de zoektermen/producten waarmee je in de gratis zoekresultaten (nog) niet goed genoeg scoort of als je op korte termijn resultaat wil. Waar SEO een lange termijn strategie is, kun je met adverteren in Google op korte termijn heel veel extra bezoekers naar je webwinkel sturen.
Je stelt van te voren een dagbudget in zodat je niet voor financiële verrassingen komt te staan. Denk ook na over je doelstellingen. Wat wil je bereiken met de advertenties en wie wil je bereiken? 28. Laat Facebook voor je werken Via Facebookadvertenties kun je heel eenvoudig meer bezoekers naar je webwinkel trekken.
Dat betekent dat iedereen die niet in je doelgroep past je advertentie niet te zien krijgt. Dat scheelt een hoop geld! Via Facebook kun je dus heel gericht adverteren voor je webwinkel. 29. Verdiep je in affiliatemarketing Affiliate marketing is een vorm van online adverteren waarbij jouw webwinkel gepromoot wordt op andere websites.
Of hij schrijft een artikel over een bepaald product uit je webwinkel. Voor elke klik of transactie die via banners of links gegenereerd wordt ontvangt de website eigenaar een vergoeding van jou. Het grote voordeel van affiliate marketing is dat je betaalt op basis van resultaat (CTR (doorklikratio voor klikken op links)). Bezorgt een website je geen transacties, dan hoef je ook niet te betalen voor de promotie.
Maak een overzicht van de kosten. Sommige netwerken vragen naast een vergoeding per klik of verkoop ook een vast maandtarief. Lees hier meer over de voordelen van affiliate marketing. 30. Benader websites Als je niet via een netwerk wil werken, kun je ook zelf websites benaderen met de vraag of je mag adverteren.
Je verkoopt immers ook online. Maar vergeet ook de offline promotie van je webwinkel niet. Hier laten veel webwinkeliers kansen liggen. Zonde! 32. Neem deel aan evenementen Neem deel aan fairs, beurzen en andere evenementen waar je je producten kunt presenteren. Het hele jaar door worden dergelijke evenementen georganiseerd. Een uurtje Googlen en je hebt zo een lijst met evenementen waar jouw doelgroep komt.
33. Deel visitekaartjes en flyers uit Aan iedereen die ze maar wil hebben. Zorg ervoor dat jouw flyers in de goodiebags terechtkomen die op bijvoorbeeld beurzen uitgedeeld worden. Of ga een paar uur flyers rondbrengen in je eigen stad. Laat ook flyers achter op plekken waar je doelgroep komt. Dit kan de kapper zijn, maar ook de verloskundige, het kinderdagverblijf of het zwembad.
Dit doe je bijvoorbeeld door een opvallende envelop te gebruiken en een klein cadeautje mee te sturen. Een bobbel in een envelop trekt direct de aandacht - Hoe kun je je kwaliteitsscore verbeteren?. Om de kosten te beperken stuur je de cadeautjes alleen naar je doelgroep. 35. Praat over je bedrijf Vertel iedereen die het maar horen wil dat je een webwinkel hebt en wat je verkoopt.
Mond op mond reclame werkt vaak heel goed. Als je vrienden en familie bij jou bestellen zullen zij dit ook weer doorvertellen aan hun netwerk - Hoger in Google komen? 7 concrete tips! (CTR verhogen). In het verlengde daarvan: zorg ervoor dat je service op en top in orde is. Zo worden tevreden klanten als het ware ambassadeurs voor jouw webwinkel.
Dit waren ze! 35 tips voor meer bezoekers in je webwinkel (Click Through Rate verhogen met deze tips). Heb je ze allemaal gelezen? Goed bezig! 😉 Misschien is niet alles op jouw webwinkel van toepassing. Kies dan gewoon de tips die je wél kunt toepassen. Weet je nu niet zo goed waar je moet beginnen? Begin dan gewoon bij tip 1 en voer elke dag of elke week 1 nieuwe tip uit.
Heb jij nog een tip voor meer bezoekers in je webwinkel die in dit artikel niet genoemd wordt? Laat het hieronder weten, ik vul dit artikel graag aan! . Hoe kom je hoger in Google? Gebruik deze 10 SEO-tips! (CTR verhogen).
Pinterest-marketing is anders dan marketing voor andere socialmedia-platformen. Om succes te hebben met Pinterest is het belangrijk dat je weet wat dit platform onderscheidt van andere soorten social media. Er is een specifieke strategie nodig om daadwerkelijk meer websitebezoekers te krijgen via Pinterest. De kracht van Pinterest Mensen zoeken op Pinterest actief naar tips, ideeën en inspiratie in de vorm van afbeeldingen.
Voor lifestyle-onderwerpen lijkt het een voor de hand liggende keuze, maar het werkt voor praktisch iedere categorie. Mensen zoeken op het platform bijvoorbeeld ook naar tips over bloggen, SEO-optimalisatie en boekhouden. Zelf deel ik vooral tips over marketing en social media. Pinterest is namelijk veel meer dan alleen maar leuke plaatjes bekijken en bewaren. Wat is click through rate?.
Hieronder lees je meer over de kracht van het platform (CTR (doorklikratio voor klikken op links)). Van plaatjes naar websitebezoekers Op Pinterest verleid je mensen met prachtige plaatjes die ze graag willen delen. Ze klikken op afbeeldingen voor meer informatie. Deze afbeeldingen linken naar tips voor een reis naar Frankrijk, een gratis checklist voor nieuwe bloggers of een webshop waar je die leuke broek kunt kopen.
Dan is het aan jou om zo’n websitebezoek om te zetten in een inschrijving voor je nieuwsbrief of klant. En juist dat is de kracht van Pinterest. CTR Boost. Organisch verkeer naar je website toe Pinterest zorgt voor meer verkeer naar websites toe dan de meeste andere socialmedia-platformen. Alleen Facebook zorgt voor meer bezoekers van websites of blogs.
En advertenties op Facebook worden steeds duurder. Op Pinterest verloopt dit verkeer organisch (lees: gratis). Het is dus een krachtig kanaal om verkeer op je website te krijgen zonder daarvoor te betalen. Tegenwoordig krijg ik meer dan 90% van mijn verwijsverkeer via Pinterest! Ik noem het ‘verwijsverkeer’, maar in Google Analytics zie je het terug bij je socialmedia-verkeer.
Maar als je het inzet als marketingtool, dus zodat consumenten je vinden, moet je het beschouwen als zoekmachine. Dan moet je dus ook een SEO-strategie toepassen. Bovendien zitten gebruikers vooral op het platform om hun eigen borden te vullen en niet zozeer om te liken en reageren. De lange houdbaarheidsdatum van content Een ander groot voordeel van Pinterest is dat de plaatjes vindbaar blijven.
Een paar dagen na plaatsing levert een Facebook-post nauwelijks nog iets op omdat niemand hem meer ziet. De gemiddelde houdbaarheid van een Tweet is achttien minuten. De gemiddelde houdbaarheid van een pin (post op Pinterest) daarentegen, is vier maanden. Content op Pinterest heeft dus een lang leven. Mensen bewaren afbeeldingen op hun borden, maar ze zijn ook goed vindbaar op zoekwoorden.
More from Webshops Eindhoven, Internetmarketing Eindhoven
Table of Contents
Latest Posts
Export Auto Sales
Mobilhome Huren Rijbewijs B
Elektrische Auto Verkopen
All Categories
Navigation
Latest Posts
Export Auto Sales
Mobilhome Huren Rijbewijs B
Elektrische Auto Verkopen